Trendovi u Wellnessu za 2016. godinu

Trendovi u Wellnessu za 2016. godinu

U jednoj od prethodnih blog objava već sam spomenula važnost wellness specijalizacije. Kada govorimo o nadolazećim trendovima u wellness industriji, bitno je da ponuđači wellnessa budu svjesni da će upravo specijalizacija biti jedna od ključnih ‘karika’ uspjeha wellness centara. 

U nastavku su neki od trenutno najzanimljivijih trendova, za koje se predviđa da će obilježiti 2016. godinu.

Kultura Wellnessa na radnom mjestu
Menadžeri već dugo traže načine kako podignuti produktivnost i umanjiti stres i napetost svojih zaposlenika. Upravo zato, jedan vrlo važan trend za promatranje je upravo rastući trend business wellnessa- dakle, wellnessa na radnom mjestu. Na zapadu možda više nego kod nas, ali ideja satova joge ili teretane u uredu, nikada u potpunosti nije zaživjela.

No, sada se događa nešto puno ‘provodljivije’ u praksi. Naime, ‘Kultura Wellnessa’ koja bi kao ideja bila prožeta kroz rad i dušu poduzeća, već je počela imati rezultate: zdravije i sretnije radnike, manje troškovi na zdravstvo, veća produktivnost, te manje izostanaka s posla. U svemu tome, apsolutno je najveći izazov stvoriti kulturu wellnessa unutar poduzeća. Ideja mora krenuti i biti provođena od samog menadžmenta, koji svojim primjerom potvrđuje integraciju holističkog wellnessa u samu esenciju uspješne i produktivne radne atmosfere. Prečesto su se do sada wellness kampanje fokusirale na godišnje sistematske preglede ili kampanje protiv pušenja, čime su nažalost samo pojačale izoliranost zaposlenika i udaljile ih od cilja da budu dio ‘zdrave zajednice’.

Wellness iskustvo izvan wellnessa
Wellness klijenti žele kontinuitet i brigu i nakon izlaska iz prostora wellnessa, te traže praćenja, konzultacije, upute i zadatke koje trebaju svakodnevno slijediti i ugraditi u svoje dnevne rutine. Žele redovne dolaske, to znači da očekuju plan i prilagođene programe vodljivije u praksi. Naime, ‘Kultura Wellnessa’ koja bi kao ideja bila prožeta kroz rad i dušu poduzeća, već je počela imati rezultate: zdravije i sretnije radnike, manji troškovi na zdravstvo…

‘Kultura Wellnessa’ koja bi kao ideja bila prožeta kroz rad i dušu poduzeća, već je počela imati rezultate: zdravije i sretnije radnike, te manji troškovi na zdravstvo

Wellness prilagođen djeci
Neki pokazatelji govore u prilog tome da će upravo programi temeljeni na radionicama zdrave prehrane, yoge i meditacije prilagođene djeci biti najveći faktor rasta u spa i wellness industriji u godinama koje dolaze. Moderni roditelji shvaćaju da je odgojiti zdravo dijete u 21. stoljeću vrlo izazovno. Nekvalitetna prehrana kao i sveprisutni ‘okidači’ stresa, nude loš ili nikakav imunitet djeci u nasljedstvo. Roditelji su danas informiraniji i zato sve više za svoju djecu traže iste blagodati wellnessa kojima u balans dovode vlastita tijela, kako bi ih od najranijih dana zaštitili od štetnih utjecaja modernog načina života.

Koktel adrenalina i zena
Još jedan zanimljivi trend primijetili su autori portala SpaFinder, a riječ je o wellness putovanjima. Naime, često se spominje kako je moderan čovjek u posljednje vrijeme zamijenio zen putovanja u cilju smanjenja stresa, s fizički iscrpljujućim, adrenalinskim avanturama u prirodni. Ipak, trendovi se stalno mijenjaju a novi podaci govore kako se sve više i više populariziraju svojevrsni ‘kokteli’ zena i adrenalina.

Sve su traženije ponude u kojima se kombinira adrenalin- vožnje kajacima, kanuima, slobodnog penjanja, s dubokom relaksacijom- masažama i meditacijom. Kako se stres globalno gomila, ljudi, paradoksalno, svjesno plaćaju i traže dodatne izvore stresa i intenzivnije fizičke i psihološke izazove, nakon kojih slijedi doza spa relaksacije. Tako su globalne agencije ‘pionirski’ krenule u pakiranje uzbuđenja i relaksacije, adrenalina i spa doživljaja u pomalo neobične antistress ponude.

Autor: Jelica Popić

Share this Post