uspkjesan wellness menadzer

Postani uspješan wellness menadžer ili vlasnik wellnessa i kozmetičkog salona

Radili ste na poslovima wellness terapeuta / masera / kozmetičarke ili ste poduzetnik operativac pun volje i vjere u svoja stručna znanja i iskustvo? Odlučili ste se za korak dalje i dobili ste priliku da vodite posao (wellness centar ili kozmetički salon) ili pokrećete vlastiti posao?

Definirajte jasnu viziju i misiju    

Razlika između menadžera i  poduzetnika koji ne uspiju i onih koji uspiju je vizija. Kada pokrećete tvrtku ili obrt dobro je definirati što  želite raditi i kamo želite stići.  Tako nastaje misija i vizija.

Sve što ćete raditi unutar firme u budućnosti, od regrutiranja, obuke i odnosa sa zaposlenicima, preko cijele marketing strategije i aktivnosti, do komunikacije s kupcima i partnerima, mora biti u skladu s definiranom vizijom i misijom.

Sjetite se da je misija ono što jesmo, vizija je ono što želimo biti.
Definirajte svoje ciljeve

Polazeći od vizije i misije, ciljevi wellness centra trebaju biti realni, jasni i ostvarivi, a neki od ciljeva su:

  • Kreiranje i ponuda raznolikih programa i ponude za bolje zdravlje, opuštanje i zdravu ljepotu
  • Dobaviti i koristiti proizvode prirodnog porijekla, od lokalnih dobavljača, većim dijelom iz organskog uzgoja za pružanje usluga kozmetičke njege, masaža i izradu prirodne kozmetike
  • Ponuditi primamljive cijene klijentima
  • Osmisliti ambijent u kojemu se lakše opušta od svakodnevnog stresa i psihičkog napora
  • Osigurati dugoročnu profitabilnost  
  • Stvoriti preduvjete za visoke higijenske standarde, stalna poboljšanja, inovacije i mogućnost napretka.
  • Stalno usavršavati, inspirirati i motivirati zaposlene.
  • Privući poslovne partnere – vanjske suradnike  (voditelje radionica izrade prirodne kozmetike, gostujuće terapeute, prodaju dodatka prehrani i sl.) koji će u određenom postotku plaćati distribuciju svojih usluga i proizvoda.
Stalna usavršavanja ključ su uspješnog wellness menadžera, voditelja i poduzetnika  

U opstanku i razvoju wellnessa ili kozmetičkog salona  wellness centra ništa nije slučajno, sve je pomno isplanirano i organizirano. Tada vlasnik i njegov tim znaju gdje su, kamo idu. Oni imaju jasnu viziju i strategiju kako tamo stići.Poslovanje je tada organizirano u sustave i politiku, koja je neophodna da bi sve bilo upravo onako kako je planirano.

Budućnost vašeg menadžerske pozicije ili vašeg poduzetničkog pothvata ovisi o vašim menadžerskim znanjima i vještinama.

Zato je važno ulagati u znanja i vještine koja će vam pomoći na putu do uspješnog wellness menadžer ili poduzetnika / vlasnika kozmetičkog ili beauty salona, salona za masažu. Edukacija koja je usko specijalizirana za to područje je stručno usavršavanje za poslove Wellness menadžera – voditelja wellness centra ili kozmetičkog salona.

PRIJAVI SE

Poduzetnik koji je imao viziju nije sebi stvarao radno mjesto, već je stvarao uspješno poslovanje od samog početka. I ta vizija, odvažnost da preuzme rizik i sposobnost, da izađe iz svoje zone sigurnosti i ugode i krene u smjeru koji je zamislio, vodi ga do zrelog uspješnog poduzeća u sve rastućoj industriji zdravlja, ljepote i turizma.

Autorica: Jelica Popić,dr.med. – ravnateljica Učilišta Lovran

Share this Post