Wellness centri širom svijeta posvećeni su opuštanju i poboljšanju ukupnog ‘dobrog osjećanja’. Da bi u potpunosti doživjeli i uživali u wellness iskustvu, dobro je znati da kao klijent wellnessa imate određena prava, ali i odgovornost – postupajte prema sebi i drugima odgovorno i savjesno, osigurajte sebi i drugima sigurnost.
Wellness gost je odgovoran:
- Izjasniti se o svojim željama, potrebama i očekivanjima
- Izjasniti se o eventualnim zdravstvenim rizicima i razlozima svojeg posjeta
- Odnositi se prema osoblju i drugim gostima ljubazno i s poštovanjem
- Koristiti opremu, sadržaje i proizvode u wellnessu prema uputama wellness osoblja
- Truditi se očuvati okoliš
- Pridržavati se wellness bontona – pravila ponašanja propisanih od strane wellnessa
Wellness gost ima pravo:
- Imati čistu, sigurnu i ugodnu okolinu
- Postaviti pitanja o programima, uslugama koje ne poznaje
- Zaustaviti tretman bilo kada, zbog bilo kakvog razloga
- Da se prema njemu postupa obzirno, dostojanstveno i s poštovanjem
- Povjerljiv tretman (odnos) prema otkrivenom zdravstvenom stanju
- Da dobije vrhunsku kvalitetu usluge – od prijema, tretmana do odlaska
- Da ga uslužuje trenirano osoblje koje stručno i profesionalno obavlja tretmane prema pravilima struke i propisanim protokolima od strane wellness centra
- Da postavi pitanja i dobije informacije koje se odnose na kvalifikaciju i stručnost wellness osoblja – posjeduju li licence i certifikate, kako su ocijenjeni za kvalitetu usluge, ali i sami ocijeniti kvalitetu usluge ako je to želja gosta.
Share this Post