dobro je znati

Dobro je znati…

Wellness centri širom svijeta posvećeni su opuštanju i poboljšanju ukupnog ‘dobrog osjećanja’. Da bi u potpunosti doživjeli i uživali u wellness iskustvu, dobro je znati da kao klijent wellnessa imate određena prava, ali i odgovornost –  postupajte prema sebi i drugima odgovorno i savjesno, osigurajte sebi i drugima sigurnost.

Wellness gost je odgovoran:

  • Izjasniti se o svojim željama, potrebama i očekivanjima
  • Izjasniti se o eventualnim zdravstvenim rizicima i razlozima svojeg posjeta
  • Odnositi se prema osoblju i drugim gostima ljubazno i s poštovanjem
  • Koristiti opremu, sadržaje i proizvode u wellnessu prema uputama wellness osoblja
  • Truditi se očuvati okoliš
  • Pridržavati se wellness bontona – pravila ponašanja propisanih od strane wellnessa

Wellness gost ima pravo:

  • Imati čistu, sigurnu i ugodnu okolinu
  • Postaviti pitanja o programima, uslugama koje ne poznaje
  • Zaustaviti tretman bilo kada, zbog bilo kakvog razloga
  • Da se prema njemu postupa obzirno, dostojanstveno i s poštovanjem
  • Povjerljiv tretman (odnos) prema otkrivenom zdravstvenom stanju
  • Da dobije vrhunsku kvalitetu usluge – od prijema, tretmana do odlaska
  • Da ga uslužuje trenirano osoblje koje stručno i profesionalno obavlja tretmane prema pravilima struke i propisanim protokolima od strane wellness centra
  • Da postavi pitanja i dobije informacije koje se odnose na kvalifikaciju i stručnost wellness osoblja – posjeduju li licence i certifikate, kako su ocijenjeni za kvalitetu usluge, ali i sami ocijeniti kvalitetu usluge ako je to želja gosta.

Share this Post