Tijekom recesije i ekonomskih kriza, poput krize Covid-19, ljepota uvijek ima tendenciju da bude izdržljiva kategorija zbog onoga što je poznato kao “učinak ruža” – sklonosti potrošača da ljepotu vide kao pristupačan, mali luksuz u nesigurnim ekonomskim vremenima.
U 2020. trgovac Revolve je, na primjer, vidio da „raste prodaja kozmetičkih proizvoda s nižim cijenama”
Za mnoge je kupce ekonomska neizvjesnost pandemije potaknula ponovni fokus na proizvode koji nose veću vrijednost po nižim cijenama. Usred ove promjene, ljepota je u velikoj mjeri zauzela svoje mjesto u životu kupaca, privlačeći potrošnju čak i kad su druge kategorije proizvoda doživjele pad prodaje.
PowerReviews istraživanje u veljači 2021. je pokazalo da su potrošači sada 40% spremniji isprobati nove kozmetičke proizvode nego prije pandemije, a 59% navodi da su potrošili isto ili više na ljepotu kao i prije Covid-19. Za mnoge su pojedince u vrijeme Covid pandemije kozmetički proizvodi i njega kože imali središnju ulogu u kućnoj rutini.
Beauty brandovi su se nastavili i nakon pandemije povezivati s potrošačima primjenom različitih strategija određivanja cijena koje privlače šire kupce.
Share this Post