Radi se o tržištu koje danas godišnje uprihodi preko 100 milijardi eura, bilježi godišnji rast veći od 15 posto te dostiže brojku od 203 milijuna putovanja Europljana godišnje.
Zdravstveni turizam definiran je kroz ciljeve i provedbu ovakvog smjera razvoja Akcijskim planom zdravstvenog turizma. Prema kriterijima atraktivnosti i konkurentnosti, zdravstveni turizam ulazi u skupinu potencijalno vodećih proizvodnih grupa Hrvatske. Radi se o proizvodu koji danas na globalnoj razini iskazuje iznadprosječne godišnje stope rasta, a trendovi starenja populacije i orijentacije na zdrav život ukazuju da zdravstveni turizam ima potencijal postati jedan od glavnih motiva putovanja u budućnosti, kako se navodi u uvodnom dijelu Akcijskog plana zdravstvenog turizma, Instituta za turizam.
Zavod za zdravstvene usluge u turizmu nova je uprava Ministarstva zdravlja koja je osnovana u listopadu 2014. godine s ciljem pokretanja sustavne, organizirane i dinamične inicijative za uključivanjem u svjetski medicinski turizam. To je tržište koje uprihodi godišnje preko 100 milijardi eura, bilježi godišnji rast veći od 15 posto te dostiže brojku od 203 milijuna putovanja Europljana godišnje.
Bilježi godišnji rast veći od 15 posto te dostiže brojku od 203 milijuna putovanja Europljana godišnje.
Hrvatska raspolaže neupitnim resursima kao što su vrhunski medicinski kadar, turistička atraktivnost priobalja i kontinenta te široko rasprostranjeni prirodni ljekoviti činitelji, poput termalnih i mineralnih voda, ljekovitog blata, klime, zraka, mora, ljekovitog bilja i drugog.
Velika mogućnost leži u nužnoj adaptaciji postojećih kapaciteta u moderne centre s novim sadržajima zdravstvenog turizma i u izgradnji novih kapaciteta. U sljedećih nekoliko godina iz EU fondova u obnovu zapuštenih toplica investirat će se oko 70 milijuna eura.
Autor: wellness.hr/Web stranice Ministarstva zdravlja
Podijeli s prijateljima