Wellness & beauty trendovi u 2024 

Wellness & beauty trendovi u 2024 

Apsolutni trend u budućnost  wellness i beauty sektora je znanost o njezi kože i  „liječenje“ epidemije usamljenosti.   

Znanost o njezi kože  

U svijetu ljepote, pomak prema proizvodima koji se temelje na znanstveno utemeljenim dokazima  nikada nije bio očitiji. Svjedočimo okretanju od prirodnog, eko i zelenog proizvoda i tradicionalnih metoda njege kože prema rastu interesa za znanstveno potkrijepljenim proizvodima, medicinskim i visokotehnološkim pristupima njezi kože i antiagingu.  

Istraživanja pokazuju da je gubitku povjerenja prema „zdravim i prirodnim“ proizvodima za njegu doprinijela velika količina neprovjerenih tvrdnji i sumnjivih reklama. 

Doslovno  je izrastao pokret koji potiču potrošači ljepote koji zahtijevaju više:  

  • Stručnost pružatelja usluga – trajno stručno usavršavanje 
  • Transparentnost po pitanju certificiranih i atestiranih proizvoda   
  • Više znanosti u formulacijama sastojaka i biotehnološke formulacije koje su daleko učinkovitije od prirodnih ekstrakata .  

Industrije ljepote i wellnessa imaju priliku promijeniti način na koji potrošači gledaju na sintetičke sastojke korištenjem znanosti i tehnologije za osiguranje opskrbnih lanaca i utrti put inovacijama. 

Wellness može ponuditi lijek za epidemiju usamljenosti 

Istraživanja upozoravaju da usamljenost vrtoglavo raste, da ubija i da su međuljudski, partnerski i odnosi na radu na prvom mjestu među pokazateljima zdravlja i sreće .  

Pretjerana uporaba digitalnih uređaja i društvenih medija uzrokuje povećanje usamljenosti, izolacije i društvene nepovezanosti. Tri godine globalne pandemije pogoršale su ovaj trend i sada se nalazimo u svijetu koji treba ČOVJEKA više nego ikada. 

Stoga wellness ponuđači - zaboravite slogan da je izvor zdravlja i opuštanja „briga o sebi“ i otkrijte da su ponude „mira sa samim sobom“ - out. 

Ljudi traže wellness u kojem mogu biti i pripadati 

Najveći wellness trend je razvoj novih prostora, programa  i iskustava koji okupljaju ljude  u stvarnom životu – kreativno i s namjerom – gdje je društvena povezanost goruće središte koncepta. 

Nova wellness iskustva služe kao društveni ledolomci. Zadnjih nekoliko godina svjedočimo da je ljudska "komunikacija" prerasla u emotikone, svijet wellnessa sada nas može učiti kako se dublje povezati i suosjećati. Od previše „rada na daljinu“, ljudima su potrebna svakodnevna mjesta gdje mogu biti i pripadati. 

Borba protiv usamljenosti zasada je veliki trend izvan wellness prostora. Startupi povezuju one kojima je to najpotrebnije, bilo da se radi o starijima ili mlađim a sve više  usamljenim. Nude se  organizirana društvena događanja i iskustva. Organiziraju se večernje zabave za strance ili zbližavaju stanare i djelatnike koji su „oboljeli od samoće“ zbog rada na daljinu ili „digitalnog druženja“. Sve više vlada bori se protiv usamljenosti novim politikama, a jača ulaganje u  "socijalnu medicinu". 

Društveni wellness klubovi s dobrim vibracijama i cijenama će rasti, gdje je povezivanje, komunikacija i empatija među ljudima na prvom mjestu.  Budućnost wellnessa je prelazak s usamljenosti na društvenu brigu o sebi, s kupnje na pripadnost, s URL-a na IRL, s ega na empatiju, s Goopa na grupu.  

Stoga pridružite se svojim wellness i beauty ponudama novim trendovima.

Autor: Jelica Popić, dr.med. – Učilište Lovran – medical wellness akademija, www.uciliste-lovran.hr