Apsolutni trend u budućnost wellness i beauty sektora je znanost o njezi kože i „liječenje“ epidemije usamljenosti.
Znanost o njezi kože
U svijetu ljepote, pomak prema proizvodima koji se temelje na znanstveno utemeljenim dokazima nikada nije bio očitiji. Svjedočimo okretanju od prirodnog, eko i zelenog proizvoda i tradicionalnih metoda njege kože prema rastu interesa za znanstveno potkrijepljenim proizvodima, medicinskim i visokotehnološkim pristupima njezi kože i antiagingu.
Istraživanja pokazuju da je gubitku povjerenja prema „zdravim i prirodnim“ proizvodima za njegu doprinijela velika količina neprovjerenih tvrdnji i sumnjivih reklama.
Doslovno je izrastao pokret koji potiču potrošači ljepote koji zahtijevaju više:
- Stručnost pružatelja usluga – trajno stručno usavršavanje
- Transparentnost po pitanju certificiranih i atestiranih proizvoda
- Više znanosti u formulacijama sastojaka i biotehnološke formulacije koje su daleko učinkovitije od prirodnih ekstrakata .
Industrije ljepote i wellnessa imaju priliku promijeniti način na koji potrošači gledaju na sintetičke sastojke korištenjem znanosti i tehnologije za osiguranje opskrbnih lanaca i utrti put inovacijama.
Wellness može ponuditi lijek za epidemiju usamljenosti
Istraživanja upozoravaju da usamljenost vrtoglavo raste, da ubija i da su međuljudski, partnerski i odnosi na radu na prvom mjestu među pokazateljima zdravlja i sreće .
Pretjerana uporaba digitalnih uređaja i društvenih medija uzrokuje povećanje usamljenosti, izolacije i društvene nepovezanosti. Tri godine globalne pandemije pogoršale su ovaj trend i sada se nalazimo u svijetu koji treba ČOVJEKA više nego ikada.
Stoga wellness ponuđači - zaboravite slogan da je izvor zdravlja i opuštanja „briga o sebi“ i otkrijte da su ponude „mira sa samim sobom“ - out.
Ljudi traže wellness u kojem mogu biti i pripadati
Najveći wellness trend je razvoj novih prostora, programa i iskustava koji okupljaju ljude u stvarnom životu – kreativno i s namjerom – gdje je društvena povezanost goruće središte koncepta.
Nova wellness iskustva služe kao društveni ledolomci. Zadnjih nekoliko godina svjedočimo da je ljudska "komunikacija" prerasla u emotikone, svijet wellnessa sada nas može učiti kako se dublje povezati i suosjećati. Od previše „rada na daljinu“, ljudima su potrebna svakodnevna mjesta gdje mogu biti i pripadati.
Borba protiv usamljenosti zasada je veliki trend izvan wellness prostora. Startupi povezuju one kojima je to najpotrebnije, bilo da se radi o starijima ili mlađim a sve više usamljenim. Nude se organizirana društvena događanja i iskustva. Organiziraju se večernje zabave za strance ili zbližavaju stanare i djelatnike koji su „oboljeli od samoće“ zbog rada na daljinu ili „digitalnog druženja“. Sve više vlada bori se protiv usamljenosti novim politikama, a jača ulaganje u "socijalnu medicinu".
Društveni wellness klubovi s dobrim vibracijama i cijenama će rasti, gdje je povezivanje, komunikacija i empatija među ljudima na prvom mjestu. Budućnost wellnessa je prelazak s usamljenosti na društvenu brigu o sebi, s kupnje na pripadnost, s URL-a na IRL, s ega na empatiju, s Goopa na grupu.
Stoga pridružite se svojim wellness i beauty ponudama novim trendovima.
Autor: Jelica Popić, dr.med. – Učilište Lovran – medical wellness akademija, www.uciliste-lovran.hr