zdrave navike

Tri savjeta za stvaranje zdravih navika u Novoj godini

Početak Nove godine signalizira vrijeme za promjenu, razmišljanje i osjećaj ‘ispočetka’. Iako to može donijeti osjećaj nadahnuća i motivacije, također možete osjetiti pritisak medija, društva ili drugih u vašem životu da donesete niz odluka o postavljanju ciljeva i krenete na zdrav način života.

Međutim, nije potrebno Novu godinu tretirati kao vrijeme za velike promjene i potpuno preurediti svoj život. Želimo potaknuti uravnotežen, pozitivan i osnažujući pristup novogodišnjim odlukama, uz podsjetnik da odluke možete kreirati u bilo koje doba godine. U nastavku pročitajte naše savjete o stvaranju zdravih navika u Novoj godini, s naglaskom na stavljanje vaše dobrobiti na prvo mjesto.

  1. Nema potrebe postići sve u siječnju

Pokušajte ne dopustiti da vas pritisak svlada na početku godine – imate punih 12 mjeseci da postavite i postignete ciljeve i nema potrebe za žurbom u prvih nekoliko tjedana. Prvi mjesec u godini ne mora biti pun novih izazova i označavanja stvari s popisa – može biti jednako produktivno provesti vrijeme razmišljajući i vodeći dnevnik kako biste se pripremili za donošenje odluka.

Postoji ogromna količina poruka oko ‘novih početaka’ u siječnju, što može stvoriti nepotreban pritisak – novi početak značit će različite stvari različitim ljudima, stoga odvojite malo vremena da razmislite što vam je najznačajnije. Pokušajte se usredotočiti na realističan vremenski okvir za svoje planove i radite prema onome što smatrate da je za vas ostvarivo .

  1. Idite svojim tempom

Ne morate već u siječnju postaviti svoje ciljeve – vaš je izbor kada se osjećate spremnim za reviziju, razmišljanje i planiranje, u svoje vrijeme. Razmislite o tome da u Novu godinu unesete postojeće rutine koje vam odgovaraju i koje će vam pomoći da nastavite rasti i napredovati, umjesto da postavljate nove, veće ciljeve. Ljubazan način za početak je vježbanje zahvalnosti. Odvojite malo vremena da zabilježite stvari na kojima ste zahvalni – to će vam pomoći da reafirmirate svoju svrhu i smjer i u konačnici će vam pomoći da započnete Novu godinu na način koji vam odgovara .

  1. Ostanite pozitivni praveći realne planove

Na početku nove godine možete osjetiti pritisak dok se smišljaju veliki planovi i postavljaju visoka očekivanja. Međutim, planiranje realnih i ostvarivih ciljeva može se dugoročno učiniti korisnijim.

Postavljanje realnih očekivanja ne samo da će vam pomoći da upravljate očekivanjima, već vam može pomoći i da ostanete motivirani i na pravom putu, njegujući proaktivan način razmišljanja.

Bilo da se radi o poslovnim ili osobnim ciljevima, započinjanje malim koracima prema velikim ili manjim ciljevima može vas osnažiti na tom putu.

Uzmi svaki dan kakav dolazi

Dok se Nova godina za mnoge od nas doživljava kao prilika za nove početke, zapamtite, svaki se novi dan može tretirati kao novi početak.

Pokušajte smanjiti pritisak na sebe, a nadamo se da će vam naši savjeti pomoći da prije svega odredite svoju dobrobit. To vam omogućuje da ne samo da budete najbolji za sebe, već i za svoj posao i druge oko vas, što je posebno važno u ovim nesigurnim vremenima u kojima svi nastavljamo ploviti. Čuvajte se, budite ljubazni prema sebi i uzimajte svaki dan kakav dođe.

 

Share this Post