sportska masaza

Sportska masaža

Pomaže uklanjanju nagomilanih štetnih tvari, opuštanju spazma i napetosti u mišićima, vezivnom tkivu, tetivama, zglobovima i  bržem oporavku mišića i organizma.

Klijenti vole novo i stoga ih oduševite i privucite nove – upravo s novom masažom, koju možete naučiti već u prosincu  u Učilištu Lovran.

sportsku masažu klijent traži kada želi snažnu masažu usmjerenu na mišiće. Otkrijte da osim snage na tečaju sportske masaže možete naučiti nove pokrete masaže – i kako ih koristiti, ovisno o tome je li klijent došao na masažu prije ili poslije treninga, točnije, na temelju statusa koji uočite. Naime, različita je kombinacija, intenzitet, snaga i vrsta pokreta koja se primjenjuje kada treba opusti ili ukloniti bol i napetost u mišiću ili na njegovu pripoju od pokreta koje treba primijeniti kada želimo ukloniti višak mliječne kiseline i toksina ili upaljenog ili pretreniranog mišića te kada želimo pripremiti mišiće za naporan trening ili takmičenje.

Tokom provedbe se koriste pokreti: glađenja, trljanja, frikcija, gnječenje, protresanje i lupkanje.

Dodatni pokreti/hvatovi sportske masaže:

  • Rastezanje (strečing) mišića na podlozi (uzduž/poprijeko mišića)
  • Potpomognuto rastezanje mišića – kontrapokret u zglobu
  • Dekontrakcija spazma mišića (nabiranjem mišića i pritiskom/akupresura)
  • Drenažni pokret
Sportska masaža

Strategija masaže  prije treninga-natjecanja:

Cilj je pripremiti mišiće i cijeli organizam na jaku fizičku aktivnost

Primjeniti pokrete zagrijavanja i tonifikacije – jačanje tonusa i  radne sposobnosti, povećava se  opskrbljenost tkiva i mišića kisikom i energijom

Masaža prije sportskih i rekreativnih aktivnosti i velikih fizičkih napora štiti od ozljeda lokomotornog sustava, naročito mišića.

Redoslijed regija masaže od:

  • periferije ka srcu – noge, leđa
  • od polazišta do hvatišta

Strategija i pokreti masaže poslije treninga-natjecanja:

Pomaže uklanjanju nagomilanih štetnih tvari, opuštanju spazma i napetosti u mišićima, vezivnom tkivu, tetivama, zglobovima i  bržem oporavku mišića i organizma.

  • Trljanje i drenaža
  • Dekontrakcija: pritisak na spazam/hvatište ili polazište mišića uz udah+pritiskanje uz otpor klijenta- vrši se dekontrakcija i relaksacija
  • Duboko nabiranje (skraćivanje) mišića sa oba dlana- pokret dekontrakcije
  • Drenažni pokret – otklanjanje viška tekućine i otpadnih tvari

Opuštajući napetost i spazme smanjuje se i  otpor cirkulaciji krvi i limfe, što dovodi veću količinu kisika i eliminira metabolite.

Spazam karakterizira elastični otpor na pasivno istezanje mišića, a po prestanku istezanja dio tijela koji smo istezali vraća se u početni položaj

Redoslijed masaže – masirati prvo proximalnu regiju pa distalnu u odnosu na smjer cirkulacije (leđa pa noge)

Osim pokreta glađenja, trljanja najviše se koristi drenažni pokret

Pokreti u smjeru protoka limfe i krvi.

OSVOJITE 500 KN POPUST NA TEČAJ SPORTSKE MASAŽE

Čak troje naših čitatelja/ica, Akademija će nagraditi Poklon Bonom od 500 kuna, na upis tečaja Sportske masaže. Poklon bon se može iskoristiti za edukaciju koja se održava od 19. – 21. prosinca 2016. Sudjelovat možete do 16. prosinca kada ćemo objaviti sretne dobitnike. Više informacija pronađite na FB stranicama portala wellness.hr.

Autor: Wellness.hr/Wellness Akademija

Podijeli s prijateljima