prednosti smjestaja s wellnessom

Konkurentske prednosti smještaja s wellnessom

Kako iz godine u godinu raste popularnost Hrvatske kao destinacije, tako raste i broj smještajnih kapaciteta diljem hrvatske obale, a sve češće i u kontinentalnom djelu.

Grade se hoteli visoke kategorije na prekrasnim lokacijama, dodatni sadržaji poput velikih aquaparkova, te se postepeno upotpunjuje neprocjenjivi potencijal savršene klime i čistog kristalnog mora s razno raznim sportskim i ostalim zabavnim aktivnostima. Gostu se osim smještaja, mora i klime nude sveobuhvatni programi relaksacije i zabave, čiji su dio i wellness sadržaji, sve prisutniji u turističkom smještaju.

RAZVOJ TURISTIČKE PONUDE

Očekivanja gosta nisu ista kao pred 20-30 godina, način bookiranja i oglašavanja smještaja također se izmijenio. Pružatelji usluga sve si manje mogu priuštiti nezadovoljnog gosta i loše recenzije dostupne svakom sljedećem potencijalom gostu putem interneta. Kvaliteta i ponuda nametnula se kao prioritet u turizmu i postepeno i polako implementira se u sve sfere turizma, one smještajne, gastronomske, sportske, zabavne…

Konkurencija “gura” poduzetnike i investitore da detaljima, kvalitetom, uređenjem, ponudom, sadržajima, dodatnim uslugama, pristupačnošću i ljubaznošću osvoje svoje goste. Osim toga da ih zadrže i do godine i vrate zajedno s njihovim poznanicima i prijateljima s kojima su podijelili lijepa iskustva provedena na odmoru ili poslovnom putu. Svaki dodatni dobro osmišljeni sadržaji pridonose tome.

Konkurentske prednosti smještaja s wellnessom

ANKETNI POKAZATELJI

Na pitanje “Ukoliko bi pronašli podjednako lijepo uređene smještaje na sličnim lokacijama, te s podjednakom cijenom noćenja, dali bi wellness sadržaj u jednom od njih utjecao na vašu odluku da odaberete baš taj smještaj?” 100% ispitanika na ovo je pitanje odgovorilo potvrdno. Anketnim upitnikom obrađena je i tematika koliko je gost spreman platiti veću cijenu smještaja od prosječne u istoj kategoriji, ako smještaj ima i wellness sadržaje koji im se sviđaju i uključeni su u cijenu smještaja. Najveći broj ispitanika, točnije njih 66% platili bi 11-20% veću cijenu smještaja, dok je 21% ispitanika spremno platiti i do 21-30% veću cijenu smještaja. Na temu zainteresiranosti za bookiranje vansezonskog perioda isključivo radi wellness ponude prema anketnim upitnicima 93% ispitanika pokazalo je pozitivnu namjeru za putovanje izvan glavne sezone radi wellness ponude.

Takve tendencije gostiju daju jasne pokazatelje o dodatnoj vrijednosti koja se ostvaruje uvođenjem wellness sadržaja u ponudu smještaja za vlasnika ili menadžera koji vodi smještaj bio on hotelski, apartmanski ili je riječ o kampu,. Pokazatelji su sljedeći, postiže se:

  • veći interes naspram drugih smještaja -konkurentska prednost,
  • veći interes za smještaj izvan glavne turističke sezone – produljenje sezone,
  • mogućnost podizanja cijene smještaja (wellness aranžmani),
  • dodatni financijski prihodi zbog usluga u wellnessu,
  • privlačenje grupe gostiju kojima je to dodatni ili glavni motiv dolaska,
  • zadovoljstvo i zanimacija gosta i prilikom nepovoljnijih vremenskih uvjeta.

Kako je svakom vrhunskom poduzetniku i menadžeru u turizmu glavna smjernica i nit vodilja dati svoj maksimum za zadovoljenje gostovih potreba i očekivanja pa i više od toga, ulaganje u dodatne sadržaje poput wellnessa osim što ostvaruje konkurentske i ostale prednosti za sam smještaj ostvaruje obostrano zadovoljstvo kako korisnika usluga tako i poduzetnika/investitora.

Autor: Helena Vretenar, mag. oec.

www.holidaydream-pag.com

Diplomirani magistar ekonomije i wellness menadžer. Savjetnik u turizmu i privatni iznajmljivač apartmana, koja se uz ljubav prema poduzetništvu, turizmu i wellnessu dodatno dugogodišnje educira u području razvoja ljudskih potencijala i osobnom razvoju.

Podijeli članak s prijateljima