Konkurentske prednosti smještaja s wellnessom

Konkurentske prednosti smještaja s wellnessom

Kako iz godine u godinu raste popularnost Hrvatske kao destinacije, tako raste i broj smještajnih kapaciteta diljem hrvatske obale, a sve češće i u kontinentalnom djelu.

Grade se hoteli visoke kategorije na prekrasnim lokacijama, dodatni sadržaji poput velikih aquaparkova, te se postepeno upotpunjuje neprocjenjivi potencijal savršene klime i čistog kristalnog mora s razno raznim sportskim i ostalim zabavnim aktivnostima. Gostu se osim smještaja, mora i klime nude sveobuhvatni programi relaksacije i zabave, čiji su dio i wellness sadržaji, sve prisutniji u turističkom smještaju.

RAZVOJ TURISTIČKE PONUDE

Očekivanja gosta nisu ista kao pred 20-30 godina, način bookiranja i oglašavanja smještaja također se izmijenio. Pružatelji usluga sve si manje mogu priuštiti nezadovoljnog gosta i loše recenzije dostupne svakom sljedećem potencijalom gostu putem interneta. Kvaliteta i ponuda nametnula se kao prioritet u turizmu i postepeno i polako implementira se u sve sfere turizma, one smještajne, gastronomske, sportske, zabavne…

Konkurencija “gura” poduzetnike i investitore da detaljima, kvalitetom, uređenjem, ponudom, sadržajima, dodatnim uslugama, pristupačnošću i ljubaznošću osvoje svoje goste. Osim toga da ih zadrže i do godine i vrate zajedno s njihovim poznanicima i prijateljima s kojima su podijelili lijepa iskustva provedena na odmoru ili poslovnom putu. Svaki dodatni dobro osmišljeni sadržaji pridonose tome.

ANKETNI POKAZATELJI

Na pitanje “Ukoliko bi pronašli podjednako lijepo uređene smještaje na sličnim lokacijama, te s podjednakom cijenom noćenja, dali bi wellness sadržaj u jednom od njih utjecao na vašu odluku da odaberete baš taj smještaj?” 100% ispitanika na ovo je pitanje odgovorilo potvrdno. Anketnim upitnikom obrađena je i tematika koliko je gost spreman platiti veću cijenu smještaja od prosječne u istoj kategoriji, ako smještaj ima i wellness sadržaje koji im se sviđaju i uključeni su u cijenu smještaja. Najveći broj ispitanika, točnije njih 66% platili bi 11-20% veću cijenu smještaja, dok je 21% ispitanika spremno platiti i do 21-30% veću cijenu smještaja. Na temu zainteresiranosti za bookiranje vansezonskog perioda isključivo radi wellness ponude prema anketnim upitnicima 93% ispitanika pokazalo je pozitivnu namjeru za putovanje izvan glavne sezone radi wellness ponude.

Takve tendencije gostiju daju jasne pokazatelje o dodatnoj vrijednosti koja se ostvaruje uvođenjem wellness sadržaja u ponudu smještaja za vlasnika ili menadžera koji vodi smještaj bio on hotelski, apartmanski ili je riječ o kampu,. Pokazatelji su sljedeći, postiže se:

  • veći interes naspram drugih smještaja -konkurentska prednost,
  • veći interes za smještaj izvan glavne turističke sezone – produljenje sezone,
  • mogućnost podizanja cijene smještaja (wellness aranžmani),
  • dodatni financijski prihodi zbog usluga u wellnessu,
  • privlačenje grupe gostiju kojima je to dodatni ili glavni motiv dolaska,
  • zadovoljstvo i zanimacija gosta i prilikom nepovoljnijih vremenskih uvjeta.

Kako je svakom vrhunskom poduzetniku i menadžeru u turizmu glavna smjernica i nit vodilja dati svoj maksimum za zadovoljenje gostovih potreba i očekivanja pa i više od toga, ulaganje u dodatne sadržaje poput wellnessa osim što ostvaruje konkurentske i ostale prednosti za sam smještaj ostvaruje obostrano zadovoljstvo kako korisnika usluga tako i poduzetnika/investitora.

Autor: Helena Vretenar, mag. oec.

www.holidaydream-pag.com

Diplomirani magistar ekonomije i wellness menadžer. Savjetnik u turizmu i privatni iznajmljivač apartmana, koja se uz ljubav prema poduzetništvu, turizmu i wellnessu dodatno dugogodišnje educira u području razvoja ljudskih potencijala i osobnom razvoju.

Podijeli članak s prijateljima