Slika govori više od tisuću riječi. To je glavni postulat jedne od najjačih društvenih mreža na svijetu.
Najjačih po čemu? Po svemu. Broju aktivnih korisnika, aktivnosti korisnika, kvaliteti i jednostavnosti sučelja… Mogli bismo nabrajati prednosti ove ‘less is more’ društvene mreže, ali recimo da to nije potrebno. Možete li pretpostaviti što je to Instagram dovelo do vrha? Idemo redom!
Brzina
Instagram je strašno brz. Usudim se reći i brži od Twittera koji slovi za najbržeg. Ona dobra stara izreka kako „slika govori više od tisuću riječi“ sigurno uspijeva i protiv 140 tviteraških riječi. Ako ste ikad stavljali fotografiju na Instagram, zasigurno ste na temelju #hashtaga pokupili nekoliko zalutalih „srdašca“ od strane Arapa, Amerikanaca, Indijaca i sličnih. Da, toliko je brzo, i jednostavno.
Ako ste ikad stavljali fotografiju na Instagram, zasigurno ste na temelju #hashtaga pokupili nekoliko zalutalih „srdašca“ od strane Arapa, Amerikanaca, Indijaca i sličnih. Da, toliko je brzo, i jednostavno.
Jednostavnost
Na Instagramu je sve jednostavno. Nema komplikacije. Samo izaberete fotografiju, Instagram ponudi filtere i na vama je samo da stisnete par klikova da konačni proizvod bude vani. Tekst je svakako poželjan, ali također što bolja poruka, uz nekoliko relevantnijih hashtagova, i paket za objavu je gotov. Naravno nije od viška iskoristiti i emotikone. Ovako! J 😉
Filteri
Poseban „touch“ Instagram je nauštrb kvalitete (veličine) fotografija pogodio s filterima. Juno, Reyes, Slumber, Amaro… i ostali, podsjećaju na neka pića, nogometaše, filmove… Međutim, Instagram je to sve fino zapakirao i prodao drugu najaktivniju društvenu mrežu Hrvatima. Kad smo kod Hrvata, Instagram je druga najaktivnija društvena mreža u Hrvatskoj.
Savršeno (ne)ozbiljan
Došli smo i do naslova… dakle, Instagram je savršeno (ne)ozbiljan. Koliko? Toliko da ga na jednako i sličan način (ne)formalno koristi korporacija od 100 000 zaposlenih, kao i ona mala tvrtka sa samo jednim zaposlenim. To vam otprilike znači da ga sami možete pokrenuti i administrirati. Postavljati fotografije ili video sadržaj, koristiti #hashtagove, pisati postove, komentirati, lajkati… i slično. Spomenuli smo video na Instagramu, imajte na umu da je sa prijašnjih 15 sekundi sada trajanje videa omogućeno na čak 60 sekundi. To znači da možete snimiti vaš posao/tretman/priču, i objaviti je bez vremenskog pritiska (kao nekad).
Facebook i Instagram u paketu
Da! Facebook i Instagram su kompatibilne društvene mreže. To znači da međusobno kvalitetno „surađuju“ i omogućuju vam da isti sadržaj dijelite npr. s Instagrama na Facebook. Ono što je bitnije, možda i zanimljivije, jest oglašavanje. Znači postove koje postavite na Facebook, možete oglašavati na Instagramu. Kako i zašto? Čitajte u sljedećem blogu!
Za detaljnije informacije ili savjete po pitanju društvenih mreža za vaš posao, popijte kavu – PRiLIKA je na ovom linku.
PS. PRiLIKA ima Instagram –> @prilika_komunikacije 😉
Ante Fumić, PR konzultant