Češnjak i riba djeluju protuupalno, otkrij koje još kombinacije čuvaju zdravlje

Češnjak i riba djeluju protuupalno, otkrij koje još kombinacije čuvaju zdravlje

Određene namirnice bi se trebale zajedno jesti kako bi provele u rad nutritivne vrijednosti na najbolji mogući način. Namirnice u kombinaciji mogu povećati bioaktivnost, dozvole nutritivima da postanu moćnije i učinkovitije za naše tijelo.

Rajčica + avokado = Borba protiv raka

Zašto rajčica ide tako dobro uz guacamole? Rajčica je bogata antioksidantom koji se bori protiv raka, likopenom. I zdrave masnoće, koje se nalaze u avokadu su u mogućnosti da pokupe karotenoide iz trbuha i provedu kroz tijelo.

Slatki krumpir + kokosovo ulje = Zdrava koža

Slatki krumpir je pun vitamina A, što igra ključnu ulogu u održavanju zdrave kože i kose. Vitamin A se apsorbira mnogo učinkovitije s masnoćama kao što je kokosovo ulje. Možeš napraviti pečeni krumpir koristeći kokosovo ulje i sijati ćeš istog trenutka kada pojedeš.

Zobena kaša + maslac od kikirikija = Energija cijeli dan

Ova kombinacija kompleksnih ugljikohidrata i zdravih masnoća je odlična za doručak, ili kao gorivo za jak trening. Kompleksni ugljikohidrati iz zobene kaše vas pokreću, a masti iz maslaca od kikirikija pomažu u stabilizaciji šećera u krvi.

Jabuke + čokolada = Zdravlje srca

Ljubitelji čokolade, eto vaše sreće! Jabuke i čokolada idu tako dobro zajedno jer svaki od njih sadrži flavonoide, koji kada se kombiniraju, poboljšavaju kardiovaskularno stanje.

Crni grah + limun = Zdravlje pluća

Citrusno voće, kao što je limun, pruža visoku razinu vitamina C, što čini biljku koja je puna željeza, kao što je crni grah, lakšu za tijelo da ju iskoristi. Naruči ili napravi takose sa crnim grahom s dodatkom limuna za zdravije stanice i pluća.

Bademi + jogurt = Jače kosti

Rastvorljivi masni vitamini A, D i E se aktiviraju i apsorbiraju kada se jedu zdrave masti, kao one koje se nalaze u bademima. Jogurt je odličan izvor vitamina D, koji pomaže da se obnove i ojačaju kosti.

Tvrdo kuhana jaja + banana = Energetski “booster”

Ovaj par je savršena popodnevna užina. Zdravi šećeri iz banane su većinom brzo energetsko pojačanje, dok zdrave masti i protein iz jajeta održavaju šećer u krvi normalnim.

Limun + kelj = Jači mišići

Bit ćeš zadovoljna kada saznaš da ti salata od kelja jača imunitet i poboljšava snagu mišića. Kada tome dodaš malo limunovog soka, ono uzrokuje kemijsku reakciju u tvom tijelu koja pomaže apsorpciju željeza u ovom zelenilu, što zauzvrat sprječava umor mišića.

Češnjak + riba = Protiv upala

Nije iznenađujuće da su ova dva okusa iz raja, a također su i zdravi za srce. Spremanje ribe s dodatkom češnjaka poboljšava svojstva smanjenja kolesterola u ribljem ulju, više nego da se sprema sa začinima. I kada se ovo dvoje kombinira, češnjak može djelovati protuupalno.

 

Autor/Photo by: zdravakrava.hr

Share this Post