Saznajte više o Kneipp terapijama u wellnessu

Kneipp naizmjenične toplo hladne kupke su vrlo efikasna metoda očuvanja zdravlja koja se primjenjuje u modernim wellness centrima.

Ovu ljekovitu metodu razvio je bavarski svećenik i naturopatski liječnik Sebastian Kneipp (1821.- 1897.) radeći na osobnom zdravlju.  Danas se u cijelom svijetu, a naročito u wellness centrima i lječilištima koriste blagodati Kneippovih holističkih metoda.

Kneipp je razvio niz metoda upotrebe vode u liječenju koji uključuje: naizmjenična toplo-hladna polijevanja vodom, naizmjenične toplo-hladne kupke dijelova tijela ili cijelog tijela, polaganje toplo-hladnih obloga na dijelove tijela do hodanja bosim nogama po mokroj travi.

Kneipp terapije možete koristiti jednokratno u svrhu psihofizičkog opuštanja ili kao terapiju kroz ciklus od 10 – 20 dolazaka i to svakodnevno.

Kako se provode Kneipp terapije?

  • Kneipp polijevanje – Provodi se gumenim crijevima s toplom i hladnom vodom kojom terapeuti polijevaju klijenta dok on stoji 10-12 minuta. Polijevanje se provodi od ramena naniže do stopala. Polijevanje započinje s temperaturom vode od 36 stupnjeva C te se temperatura smanjuje postepeno do 20, a potom i do 15 stupnjeva C.
  • Kneipp vodeni potoci su manji plitki bazeni (voda seže najviše do koljena) koji služe za Kneipp hidroterapijsku šetnju. Obično se nalaze dvije šetnice (jedna ispunjena toplom, a druga hladnom vodom). Na dnu su položeni kamenčići koji tijekom šetnje masiraju refleksne zone na stopalima. Preporučuje se šetnja po hladnoj vodi najmanje tri minute, a potom kroz toplu vodu također tri do pet minuta. Prilikom hodanja preporučuje se izvlačiti stopala iz vode tj . hodati tzv.“rodinim hodom“. Terapijska šetnja u vodi pojačava cirkulaciju krvi i limfe i izbacivanje toksina iz organizma.
  • Kneipp kada za noge – provodi se sjedeći na toploj klupici umakanjem nogu u kadicu s toplom i hladnom vodom, naizmjenično. Svakih 3 do 5 minuta premještajte stopala iz tople u hladnu vodu, činite to 20 minuta. Mnoga Kneipp korita su upotpunjena zračnom hidromasažom koja dodatno opušta napetost u mišićima stopala i pojačava utjecaj toplo-hladne vode na cirkulaciju krvi i limfe.
  • Hodanje po mokroj travi – Preporučuje se u vrijeme jutarnje rose bosim nogama šetnja u trajanju od 20 min.

Koju god Kneippovu metodu koristili, nakon terapije preporučuje se odmor i utopljavanje najmanje 20 minuta.

Autor: wellness.hr

 Laurana Spa

akademija.wellness.hr

Share this Post