Fotografija govori više od tisuću riječi

 

Uređujete li svoj apartman, kuću za odmor, kozmetički salon, fitness centar ili wellness prostor osim funkcionalnog rasporeda prostorija, lijepo uređenog i tematski osmišljenog interijera upotpunjenog zanimljivim dekorom, značajnu ulogu u prezentaciji vašeg objekta i poslovanja imaju i fotografije koje prikazuju cjelokupnu sliku onog u što ste uložili toliko puno novaca i truda.

U turizmu, hotelijerstvu i ostalim uslužnim djelatnostima investitori ulažu značajna financijska sredstva kako bi svoje klijente osim kvalitetom privukli i estetikom stvarajući im ugodnu, intrigantnu i privlačnu atmosferu. Tada kreću s ulaganjima u interijer, kupuju ne baš jeftine stolce, stolove, ogledala, te sav ostali potreban namještaj, opremu, pribor i dekor. Kad u konačnici sve to skupa urede uloženi trud, vrijeme i novac naravno žele čim prije staviti u funkciju i krenuti zarađivati. Nerijetko pritom zaborave navedeno adekvatno prikazati klijentima odnosno javnosti.

PREZENTIRATI SE PUTEM INTERNETA

Ako se bavite djelatnošću kod koje u mjestu odnosno području gdje ju obnašate postoji srednji ili veći broj poduzetnika koji se bave istom i slične kvalitete, ono što želite postići da bi klijent ipak došao upravo kod vas je diversifikacija od drugih. Dakle nešto što će vas istaknuti, priča koju ćete imati vezano za poslovanje ili uređenje, te prezentacija toga putem medija koji će vam privući najveći broj klijenata. U današnje vrijeme to je u većini slučajeva upravo internet. Kako bi putem interneta prezentirali sebe i izdvojili se među ostatkom ponude bitno je prikazati se u svijetlu u kojem ćete u drugima pobuditi osjećaj da žele uživo upoznati i isprobati baš ono što vi nudite. Naravno tu je najvažnija stavka način na koji poslujete i ono što nudite, no završna nit odnosno točka na „i“ kako bi sve skupa dobilo na značaju jesu upravo fotografije koje ćete ponuditi klijentima.

Ono što se najčešće u praksi događa, ne toliko kod srednjih i velikih već upravo kod malih poduzetnika jest da tu često podvlače crtu u daljnjem investiranju i kreću sa štednjom gdje smatraju da im nije neophodno dodatno ulagati u nešto što bi mogli i sami besplatno napraviti. Tada dobivamo uistinu lijepu, dobro osmišljenu priču no loše „upakiranu“ s nedostatkom onog završnog dodira koji ju čini posebnom i privlačnom prvenstveno potencijalnim gostima i klijentima koji žele saznati što ih očekuje i gdje se cijela priča odvija. Iz tog razloga galerija slika na web stranici, Facebooku ili nekom drugom kanalu oglašavanja je više nego poželjna.

PROFESIONALNA FOTOGRAFIJA U POSLOVANJU

Tu dolazimo da važnosti profesionalne fotografije kako amaterske fotografije ne bi zasjenile sav ostali trud i investiciju uloženu u cjelokupan business. Kao i u bilo kojoj drugoj branši osoba koja je educirana u profesionalnoj fotografiji zna najbolje kako i koje detalje i prednosti na fotografijama istaknuti, ali također i koje izostaviti ili „zakamuflirati“. Može vam pomoći i manje atraktivne kutke vašeg prostora učiniti zanimljivijima, te vas savjetovati o pripremi prostora prije samog fotografiranja. Ako se sami ne bavite fotografijom i niste dovoljno upućeni u čari fotografiranja ili jednostavno nemate adekvatnu i skupu profesionalnu opremu, teško možete postići kvalitetu fotografije kakvu bi dobili od osobe koja se time profesionalno bavi. No i tu treba biti oprezan, te provjeriti iskustvo, prijašnje fotografije i kompetencije osobe koju ste odabrali za fotografiranje.

Profesionalna fotografija tako osim što predstavlja investiciju koja će vam u buduće dugoročno i iznova privlačiti nove klijente prikazuje i vaše poslovanje u jednom profesionalnom i serioznom svijetlu. Stoga gledajte na nju kao na neizostavan dio vašeg poslovanja na kome svakako nije poželjno krenuti štedjeti. I kao što je poznato da slika govori više od tisući riječi, isto to vrijedi i za fotografiju, stoga se pobrinite da vaše fotografije govore upravo toliko isključivo pozitivnih riječi o vašem poslovanju.

 

Autor: Helena Vretenar, mag. oec.

www.holidaydream-pag.com

Diplomirani magistar ekonomije i wellness menadžer. Savjetnik u turizmu i privatni iznajmljivač apartmana, koja se uz ljubav prema poduzetništvu, turizmu i wellnessu dodatno dugogodišnje educira u području razvoja ljudskih potencijala i osobnom razvoju.

Share this Post